مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


معیار درآمد شما، با به کارگیری از نمانیدگی پرتال، به‌خودتان بستگی دارااست. در صورتی‌که خوب فعالیت نمایید، درآمدتان چیزی حدود 50 یا این که 60 میلیون خواهد بود. هیچ محدودیتی برای ترازو درآمدتان نیست. این عدد صرفا یک حد معدل بود! دوست دارید با وبسایت‌ساز فوق‌العادۀ پرتال و دریافت نمایندگی از آن اضافه آشنا گردید؟

طراحی سایت در مشهد

نمایندگی وب سایت ساز چه میباشد؟


وبسایت ساز و مغازه ساز پرتال، یک سیستم بی آلایش و کاربردی برای ورود به دنیای کسب و شغل های اینترنتی میباشد. سیستمی که کسی که میتواند از آن برای داشتن یک تارنما یا این که مغازه اینترنتی به کار گیری نمایید. با دریافت نمایندگی از کمپانی پرتال، شما یک سیستم به طور کاملً شبیه با وبسایت ساز پرتال خواهید داشت و می توانید از روش آن و با اسم تجاری خودتان برای اشخاص و کسب و شغل های متفاوت تارنما پباده سازی فرمایید و کسب درآمد نمائید؛ فارغ از آنکه اسمی از وبسایت ساز پرتال بیاید! براین اساس، نمایندگی وب سایت ساز و دکان‌ساز پرتال این مزایا را برای شما دارااست:

کار جداگانه با اسم تجاری خودتان
درآمد تضمین گردیده با دقت به بازار رو به پرورش طراحی وب
نیاز نداشتن به علم تخصصی برنامه نویسی
وب سایت ساز و دکان‌ساز پرتال چه امکاناتی داراست؟
تجهیزات تارنما ساز پرتال روز آپدیت در حالا بهبود و توسعه و گسترش میباشد، و همواره تلاش گردیده، عمل ایجاد و مدیر تارنما و همینطور کسب در آمد از روش ساخت سایت، برای نمایندگان عزیز بسیار بی آلایش و پربازده باشد. در‌حالتی که هنوز برای استعمال از نمایندگی پرتال قانع نشده‌اید، بعضی از تجهیزات آن را باهم مرور کنیم:

تنوع قالب‌های نمایندگان
در پرتال 3 قالب برای وب سایت خویشِ نمایندگان پباده سازی شده‌است. اما قابلیت و امکان بازنویسی و مخصوص کردن این قالب‌ها هم موجود است و می‌قدرت از آنها قالب‌های متنوع و خوشگل ایجاد. پرتال، دست‌تان را تا جای ممکن گشوده گذارده میباشد.

اطلاع‌رسانی‌های پیامکی
خبر خوش اینکه: سامانه پیامکی، بطور پیش‌فرض به تمام وبسایت‌های پباده سازی گردیده با وبسایت‌ساز پرتال متصل شده‌است. براین اساس، اطلاعاتی مانند نام نویسی یوزرها نو یا این که درخواست خرید از روش پیامک به شما گزارش داده می گردد.

درگاه پرداخت آنلاین
اکثر درگاه‌های پرداخت بانکی بوسیله تارنما ساز پرتال پشتیبانی می شوند؛ تنها کافیست به خزانه مراجعه و برای به کارگیری از درگاه نام نویسی نمائید.

تیم بی نقص قالب‌ها
تمام قالب‌های وب سایت‌ساز پرتال، در دست شما نمایندگان نیز قرار می گیرد و برای ساخت وب سایت مشتریان‌تان هم میتوانید از آنها استعمال نمایید.

قابلیت بازنویسی و اضافه کردن قالب
همانگونه که اشاره کردیم، شما به آسانی و صرفا با یکسری کلیلک و تایپ تعدادی واژه میتوانید قالب‌ها را بازنویسی فرمایید و قالب‌های تازه بسازید. 

 

              اخذ گزارش ظریف
شما میتوانید گزارش جامعی از آمار یوزرها وبسایت‌تان، اینترنت‌وب سایت‌های درست شده و پرداختی‌های آنان، در مشت داشته باشید.

  تولید همکار در سیستم
اعضای مجموعه‌تان را تحت عنوان همکار در سیستم تثبیت نمائید و امور را فی مابین آن ها تقسیم فرمایید. 

 

ارایه نمایندگی شبیه
شما هم میتوانید به اشخاص دیگری نمایندگی بدهید و از عمل‌های آنها و تارنما‌هایی که پباده سازی میکنند پورسانت اخذ فرمائید.

 

به چه شکل میتوانم از پرتال نمایندگی بگیرم؟
پرتال برای شما دو پکیج متعدد مهیا نموده است. پیکج نخستین مشتمل بر وبسایت شبیه پرتال، 2 قالب برای تارنما شرکتی شما، 100,000 تومان اعتبار کادو، دامنه .com و .ir کادو، 30  قالب اول برای به کار گیری یوزرها، سیستم وب سایت ساز و مغازه ساز شبیه پرتال میباشد.

پکیج دوم، برای افرادی میباشد که می خواهند دو منشاء درآمد داشته باشند. یعنی هم می توانید از روش نمایندگی وبسایت‌ساز پرتال درآمد داشته باشید و هم از روش نمایندگی سامانه پیام کوتاه.

برای اطلاع از جزئییات بدون نقص این پکیج‌ها و اخذ مشورت کردن از پرتال بی تردیدً خصوصی به صفحۀ «نمایندگی وب سایت‌ساز پرتال» بزنید. در‌این برگه از تارنما، پاسخ همۀ سوال های‌تان را خواهید گرفت. 

حرف پایان
ساخت سایت و کسب درآمد از آن، معضل‌های خودش را به‌یار داراست؛ به‌خصوص ساخت سایت به‌چهره مخصوص و وردپرس که هم‌زمان متعددی می برد و هم بدقلقی‌های خودش را داراست. در مقابل، با به کار گیری از به چنگ آوردن نمایندگی پرتال، در کوتاه‌ترین دوران، به بی آلایش‌ترین صورت ممکن و فارغ از نیاز به مهارت کدنویسی، برای مشتریان‌تان وبسایت یا این که دکان اینترنتی پباده سازی نمائید. 

از شغل ساخت وب سایت انتظار چه معیار درآمد دارید؟ ماهی 5 میلیون؟ 10 میلیون؟ یا این که 20 میلیون؟ شک و تردید نکنید، با امداد نمایندگی پرتال، فارغ از دردسر، میتوانید به‌طور معدل ماهی 50 میلیون درآمد داشته باشید. برای به حساب آوردن تقریبی واحد سنجش درآمد، نگاهی به جدول تعرفه‌ما بیندازید تاحساب عمل دستتان بیاید.

ما برای شناخت شما با گوشه و کنار وبسایت‌های پرتال، یک آزمایش بدون پول 7 روزه قرار داده‌ایم. در صورتی‌که هنوز برای به کار گیری از نمایندگی پرتال قانع نشده‌اید، به شما توصیه میکنم، دستکم این زمان 7 روزه را از دست ندهید. به علاوه اینکه، هرگونه سوال یا این که ابهامی داشته باشید، کارشناسان و پشتیبانان ما، مهیا پاسخگویی به شما می باشند. صرفا کافیست با شماره 02163404داخلی2 تماس حاصل نمایید. همینطور، در بخش

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 604 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 17:21


سازش با تلفن همراه و تبلت: در طراحی وب مد حیث داشته باشید که تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها سهم متعددی را در ترافیک اینترنت ها دارا‌هستند و از آنجایی که بها موبایل های گوشی همیشه ارزانتر می‌گردد تعداد اشخاصی که از این دستگاه ها استعمال میکنند در هم اکنون ارتقاء میباشد. اینک 70% امور کاسه یک ساعت از روش وبسایت هایی که برای گوشی پباده سازی گردیده اند انجام می‌گردد

طراحی سایت در مشهد

۱۲. ساختار نقشه تارنما و جور بندی منطقی و دارای انسجام: نقشه وبسایت یا این که sitemap به شما اذن میدهد تا یک فولدر متنی در بین بقیه پوشه‌های دیگر در اکانت خویش ساخت فرمایید تا موتورهای کاوش از تمامی صفحه ها جانور در سایت شما آگاه شوند. سفارش اینکه تمام بخشهای تارنما می بایست طبقه بندی گردیده و به صورت تحت شاخه ای تهیه و تنظیم گردد. معلوم بودن سیاست کلی تارنما و نیز انگیزه گذاری درست برای آن لازمه تدوین یک نقشه وب سایت منطقی میباشد.

تدوین نقشه تارنما، مثل نقشه یک ساختمان، اولی مرحله از پباده سازی و اجرای یک وب سایت میباشد، و با یک نقشه سلسله مراتبی و مشخص و معلوم فعالیت پباده سازی و برنامه نویسی سیستم رئیس وب سایت بسیار ریلکس خیس میشود.
بخشهای اصلی وب سایت بایستی از تمام صفحه ها وب سایت و از روش منوی اصلی در دسترس باشد. و منزلت محتوای سایدبارها در نقشه معین باشد.

۱۳. همخوانی با تجهیزات بازدیدکنندگان: بسیار لازم میباشد که تارنما را مطابق با بازدید کنندگان خویش با صرفه کنید.  خطا دیگری که اکثری از طراحان باسابقه نیز مرتکب آن میشوند، عدم انطباق تارنما با معدل تجهیزات مخاطبان میباشد. مساله ای که صرفا با به کارگیری از تجربه و حاصل آمارگیرها و چک آن‌ها می اقتدار داده ها صحیح را اخذ.مثلا رزولوشن مانیتور, معدل سرعت وب, مرورگرها و ورژنهای آیتم به کار گیری آن مواقعی می‌باشند که می‌توانید با اعتنا در آن ها سایتی مطلوب یوزرها خویش داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 332 تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 18:15


تگ چه میباشد؟
تگ از لحاظ لغوی در معنای برچسب میباشد، البته در لهجه های برنامه نویسی و از گزاره در html، تگ ها در معنای کدهای تعریف‌و‌تمجید گردیده این گویش می باشند که معمولا به طور دو قسمتی به فعالیت میروند، نصیب اولیه نشانگر استارت تگ و نصیب دوم نشانگر انتها آن میباشد، هر بخش نیز دربین نشانه های <> محصور شده‌است، ذکر این نکته نیز ضروری میباشد که برخی تگ های html تک قسمتی و یکتا می باشند، مانند تگ های مرتبط با خط یا این که مسافت.

طراحی سایت در مشهد

تگ head ، title ، html و body
کدهای اینترنت فی مابین تگ های html و body ساخته می گردند و تگ head دارنده قابلیتهایی مختص جهت معرفی آن ورقه، قرار دادن عنوان برگه (تگ title)، ایمپورت فولدر های css و جاوا اسکریپت (javascript)، متاتگ ها (metatags) و… میباشد، نسبتاً در تمام صفحه ها اینترنت، این تگ ها را خواهید یافت، به این دلیل‌که چارچوب اصلی یک برگه اینترنت را تعریف‌و‌تمجید میکنند و از اهمیت متعددی برخوردارند.

 

 

 

 


این متنhtml معمولی میباشد!


تگ h1 تا h6، سرتیترها
تگ های فوق جهت معرفی سرتیترها (header) به فعالیت می‌روند و نشان دهنده واحد سنجش اهمیت محتوای داخل خویش می‌باشند، تگ h1 بیشترین اهمیت و به ترتیب تا h6 نادر ترین اهمیت را دارا‌هستند، امروزه به جهت اینکه پیروزی در اینترنت تا حدود متعددی به سازش یک وبسایت با موتورهای کاوش بستگی داراست، شما  در رخ رغبت میتوانید  از تگ های مرتبط با سرتیترها جهت قابل درک شدن مطالب مهم برای ربات های خزنده، استعمال فرمایید،  در استعمال از تگ های h1 تا h6، ترتیب آنان بایستی از با اهمیت ترین (h1) به معدود اهمیت ترین (h6) از بالای کاغذ به پائین آن باشد.

 

 


 این یک متن html عنوان شده‌است!
 
تگ های ساخت کننده خط و مسافت
br و hr دو تگی می‌باشند که از آن ها برای تولید مسافت و خط استعمال می گردد، به کار گیری از این دو تگ به دلیل مورد ها کاربرد زیاد، در صفحه های html به تعداد بسیار زیاد تکرار می‌گردد، از طرفی همان گونه که پیش خیس گفتیم، این تگ ها یکتا می باشند و نصیب دوم ندارند.

 

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 405 تاريخ : چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت: 15:42


زبانهایی مثل #C ، شی گرا می باشند، یعنی امکاناتی در‌این گویش مهیا آمده میباشد  که می تواند اشیای دنیای حقیقی و واقعی را مدلسازی کند. برنامه نویسی در‌این زبانها، برنامه نویسی شی ء گرا (OOP) اسم دارااست و به برنامه نویس ها کامپیوتر اذن می‌دهد پباده سازی شی گرا را بصورت سیستم قابل انعطاف افزاری پیاده سازی کند. زبانهایی مثل C، منش ای می باشند، لذا برنامه نویسی درین زبانها عملگراست. در C، واحد برنامه نویسی ، تابع میباشد.در #C، واحد برنامه نویسی کلاس میباشد که شی ها از آن مثال سازی یا این که ساخت میگردند. کلاسهای #C مشتمل بر متدها (هم اندازه توابع در C) میباشند که عملیات را پیاده سازی می کنند و دربرگیرنده داده هایی میباشند که صفات را پیاده سازی مینمایند.

طراحی سایت در مشهد

♦ کلاس ها
برنامه نویس ها #C، بر روی گونه های جدیدی به اسم کلاس ها تاکید دارا‌هستند. هر کلاس دربرگیرنده اطلاعات و متدهایی میباشد که اطلاعات را بازنویسی می‌کنند و خدمت هایی را برای خدمت گیرندگان آماده می کنند. قطعات داده ای کلاس را صفات یا این که فیلد ها مینامند. بعنوان نمونه، کلاس اکانت بانکی ممکن میباشد مشتمل بر شماره اکانت و موجودی باشد. قطعات عملیاتی کلاس را متد مینامند. بعنوان نمونه، کلاس اکانت بانکی ممکن میباشد دربرگیرنده متدهایی برای واریز پول یا این که برداشت پول و اکران موجودی باشد.

کلاسها نسبت به شی ها، مثل نقشه ها نسبت به ساختمان می‌باشند. همانگونه که از یک نقشه میتوان یک‌سری ساختمان تنظیم کرد، از یک کلاس میتوان چندین شی ء تشکیل داد. نقشه ، الگویی برای تولید ساختمان و استعمال از آن میباشد و کلاس الگویی برای ایجاد شی ءها و به کارگیری از آنهاست. کلاسها می توانند با یکدیگر رابطه داشته باشند. این روابط را تعلق مینامند.

تولید اپلیکیشن با به کار گیری از کلاسها، اذن می دهد که سییستم های قابل انعطاف افزاری آتی از کلاسها مجددا استعمال کنند. تیم هایی از کلاسهای دارای ارتباط، بصورت قطعاتی بسته بندی میگردند که مجدد قابل استعمال اند. امکان به کارگیری دوباره، کلید توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارها در آینده میباشد. هر کلاس جدیدی که ساخت می‌کنید، قادر است میزان دارایی اپلیکیشن ارزشمندی باشد که شما یا این که بقیه برنامه نویس ها می توانید در گسترش قابل انعطاف افزارهای دیکر به کار گیری نمائید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 16:03


شناخت با روندهای نو ساخت وب سایت
الهام به دست آوردن برای همگی اشخاص خلق کننده، حیاتی میباشد و طراحان تارنما نیز هیچ استثنائی ندارند. طراحان وب سایت بایستی با آخری روندهای ساخت وب سایت‌وب سایت آشنا شوند تا تقاضاهای روزافزون بازدیدکنندگان وب سایت را شعور نمایند. پیشنهاد می‌گردد، هر روز برای تماشای شایسته ترین طرح‌های جانور 30 دقیقه زمانه صرف نمائید.

طراحی سایت در مشهد

در اینجا چندین مرجع عالی را برای الهام دریافت کردن شما معرفی می کنیم:

Awwwards: یک اینترنت‌تارنما شناخته‌گردیده برای رشته‌ای‌های اینترنت میباشد. درین وب سایت، طراحان میتوانند مثال‌های بسیار جالبی از ساخت سایت را بیابند.
Dribbble: به طراحان امداد می نماید تا با پایانی فرآیند بصری آشنا شوند.
Behance: یک مبداء عالی برای مطالعات موردی در موضوع طراحی وب سایت میباشد.
در حالتی که شما وقت متعددی برای بازدید از این وبسایت‌ها ندارید، میتوانید از یک پلاگین کروم به اسم panda به کارگیری نمائید تا هر توشه که یک تب نو در کروم گشوده می کنید، جدیدترین پباده سازی‌های مو جود درین اینترنت‌وبسایت‌ها را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم مطلقاً از این پلاگین کروم به کارگیری فرمایید.


ابزار پاندا برای طراحان
8- کمپانی در نشست‌های ساخت وب سایت

کنفرانس وبمستران هوشمند
شایسته ترین خط مش یادگیری، این میباشد که از شایسته ترین‌ها حافظه بگیرید. نکته‌ی مهم برای پیوستن به دولت ها طراحی وب این میباشد که شما بایستی تبدیل به یک عضو فعال گردید.
در نقاط متعدد عالم این دسته گرد هم آیی‌ها برگزار میشود. در جمهوری اسلامی ایران هم همیار وردپرس مبادرت به برگزاری نشست هر ساله وبمستران نموده است و هرسال این گرد‌همایی را برگزار می کند. میتوانید در‌این گرد‌همایی کمپانی فرمایید و داده ها مفیدی درباره ی ساخت سایت و کسب‌وکارهای اینترنتی به دست آورید.

9- یادگیری و تمرین! یادگیری و تمرین! یادگیری و تمرین!
به عبارتی‌طور که در صدر ذکر کردیم طریق‌ها و نکات مرتبط با طراحی وب هرروز در درحال حاضر تغییر و تحول میباشد و هرروز شما می بایست به یادگیری این تغییرات بپردازید. شما چنانچه در سطح تمام فن‌ای هم باشید بازهم برای یادگیری می بایست سعی فرمایید و وقت بگذارید. در صورتیکه شما این عمل را انجام ندهید در کوتاه‌ترین زمانه از جایگاه بیرون خواهید شد. این یادگیری بایستی یاور با تمرین هم باشد و فارغ از تمرین، یادگیری آن‌چنانن مؤثر نخواهد بود. پس یادگیری با تمرین را مدام و مدام به حافظه داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 17:40